måndag 28 februari 2011

Okey jag erkänner, förra blogginlägget var inte sant.

Jag ljög så in i helvete vid förra inlägget.

Martina Olsson är inte en superdiva som jag beskrev henne, hon är en bestämd ung dam med mycket stort hjärta och en skön stil som är svår att ogilla, hon har snabbt blivit en viktig kugge i gängets framfart både på livescenen och på filmduken, tuff och frän tjej med mycket stor potential.

Martin Göransson är som jag beskrev honom ingen knepig person med samarbetsvårigheter, han hjälper mer än gärna till när jag kört fast med nått, det kan gälla manus eller formuleringar när min 9-åriga grundskola inte räcker till, Martin har hjälpt mig otaliga gånger både i krogbranschen och i filmbranschen, hans plats i småstadslivs hall of fame är odiskutabel.

Sofie Aspelin är inte alls den onda kraft som jag beskrev henne, det var en riktig hemsk lögn, Sofie är enormt fruktansvärt snäll som med sitt stora lugn agerar mentor när det behövs någon att lufta nått problem med, sen är hon även den som pushar när någon slöar till eller deppar, en perfekt tjej att ha med i både hårt väder som vackert, en viktig lagspelare som ger allt för laget och gruppens uppsatta mål.



Så, förlåt..

You guys are the best!!!

Sen får vi ju inte glömma min vapendragare och trogna vän Christian, vad gjorde jag utan dig din lilla lurvpöse!


                       Bra jävla gäng med andra ord!

P.S

Vi får ju inte glömma våra underbara Stjärnor!!

Hans Berg och Peter Hällgren..
Utan dom ingen show, dom är Småstadslivs verkliga eldsjälar..
Skalman & Lichln Rules!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar