söndag 6 februari 2011

Dag 2 för småstadslivskolan.

                                Och idag är det självaste Stånk Tommy som undervisar.

Ööööööp öp öp öp!!!

Ja då öppnar vi skolan här, och varför vi måste ha en skola för att ni ska fatta vad vi säger är ju helt förbannat slut de, vafan vi prater väl söm vi vill! och det kan inte en enda jävel ta ifrån öss!!

Men det är väl klart! det är väl bra om ni fatter vad vi säger, så ni inte bara står å glåmer söm nå jävla mähän i nå hörn som Lichln gör, vafan vi har väl en verkstad som måste skötas!!
Men det skiter väl Lichln i, det är ju ändå bara han som meker!
Och det kan jag väl säga!!
Jag har väl mekat mer bilar jag A, om inte jag har varit så förbannat stressad!! vafan jag har ju en hel värld med förbannade LURVPÖSAR och Sköta!! som jag måste jaga med både skitigt lasso och nå jävla spett!!
JARA!!!!
Nu ska jag förklara lite vad jag mener da när käften min går som en hackspett och låter som en vrålapa med hörselskador!

PASS PÅ!!
Här kommer lite ord jag brukar använda mig av:

Mähän i nå hörn= Menlösa krakar som står i ett hörn av ett rum och bara stirrar helt utan självförtroende.

Söm= som.

Fatter= fattar.

Meker= mekar med bilar, skruvar med motorer och lagar.

Glåmer= tok stirrar utan mening.

Mener= menar.

Lurvpösar= små ludna förbannade elaka pösar med små trökige ögon som bara glåmer på en, och det här jävlarna är grönjävlig på att bitas och sparskas!

Sparskas= sparkas med typ sina ben.

                                      Och till sist!!!
Lurvpösar har man enklast ihjäl med ett enormt skitigt lasso eller ett spett av märket santa claus som är tillverkat i Oklahoma i Amerika, men lurvpösar kan också skrämmas ihjäl om du jagar dom tillräckligt länge med en större avgaspackning och samtidigt vrålar som en stucken padda!

Jara nu läre jag tillbaks till verkstan,  hörs hej!!!

/Stånk Tommy

1 kommentar:

  1. Jag sitt här ja och funderar vart man hittar samma Yamaha jacka som kenta har? Sjukt sugen på en sån... för det är fan inte bara han som älskar Yamaha!

    /Kroffe

    SvaraRadera