tisdag 22 februari 2011

En dag av snickrande av både manus och kuliss.

En dag av förberedelser inför den stundande vårturnen.

Vi har våra roller i vårt gäng, och det kanske framgår lite av det i den lilla filmen som finns med i detta blogginlägg.
Okey, Christian Wallin är väl lite av byggare Bob då och idekläckare, och jag är den som skriver och författar, sen har vi Martin Göransson som är vår gramatiker i gänget, han gör alla texter till filmerna och reklam programmen, han skriver åxå ihop texter som skall ut till media och marknadsföring.
Sen har jag Martina Olsson som min sidekick, kör jag fast ringer jag henne direkt så slår vi våra kloka skallar ihop och sorterar ut problemet.
Sofie Aspelin som är äldst i gänget agerar med sitt lugn vår mamma, som detta spontana nästan lite hysteriskt barnsliga gäng så väl behöver, fast undra om inte Sofie är barnsligast ändå, hm?

Perfekt mix måste jag säga!
Jag kommer presentera alla i gänget lite närmare innan vi åker iväg på vårturnen, det finns ju lite smått & gott att berätta om varje person som ni förstår.
HEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!! ( Helvetes garvet!)

                                    klippa på filmklippet här nedan vettja!

1 kommentar: