fredag 11 februari 2011

Martinas tur ikväll!

Crille styr bloggen bra ju! bättre än mig iaf. som ni kanske vet så är han lite mer fantasifull och snäppet kreativare än mig. men ikväll är det fan min tur igen!

Idag har vi spelat in anosch, i morgon runt 17 snåret som vanligt!

det är mycket roligare att spela in nu när man har "blivit" karaktären lite mer.. vi kör på mer och känner oss mer bekväma i rollerna! vi har skitkul när vi spelar in, gubbarna och jag!
det skulle kunna gå på ett par timmar att spela in och klippa men eftersom det ska fikas fem gånger så tar det lite längre tid. och där tar inte jag på mig något! det är helt sjukt vad dom fikar, sockerkaka, kaffe, chokladboll, chokladkaka! you name it. dom nästan imponerar på mig!

Snart är det vårturné igen och hur kul kommer inte det bli? nu känns det som det är år sedan vi gjorde det sist fast det bara var i december. vi kommer ha så kul! med er såklart. för ni kommer väl?
och en till sjuk sak, som VI tycker är sjuk, är att det redan är fullsatt i Härnösand och Gävle..
jag menar, vi har ju redan haft 800 pers i gävle i höstas och ändå fyller vi en till salong..
fantastiskt! vi tycker det är sjukt, det är liksom inte vardag för oss att folk betalar för att gå och kolla på oss när vi står på en scen.

Crille har ju börjat skriva nya sommarshowen och det kommer nya scener på mailen ibland! va härligt det är, att veta att det inte är slut på långa vägar!
Jag minns när jag läste manuset för småstadsliv live för första gången. jäklarns vad skeptisk jag var. Jag kunde ju inte tänka mig att vi kunde stå på en scen och få er att skratta, utan att vi kanske skulle hålla oss till film. och jag var aldrig helt säker... fram till premiären i somras då jag sitter bakom scenen och jag hör hur ni skrattar, klappar och skriker när städtanterna är på scenen. vilken lycka. kanske det mäktigaste jag vart med om. idag när scenerna rullar in på mailen sitter jag framför min lilla laptop och flinar när jag läser. och det bästa det är när vi träffs i vår och börjar repa och formar det tillsammans för att sedan få belöningen när vi träffar er i sommar! förhoppningsvis ;)

men du, nu har fingrarna flytit över tangentbordet så jag vet inte vad jag skrivit! ara, ni får nog ihop det om ni läser det ett par gånger!

men som sagt, ni är grymma och tydligen slutar ni aldrig att förvåna oss!
Det här med gruppbild är inte våran grej... som ni kanske ser.




Gnatt!

 /Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar