lördag 5 februari 2011

Ett evigt skrivande i Januari-Februari.

                                                 Jag sitter som klistrad vi laptopen nu.

Med hörlurar som serverar mig passande musik gnuggar jag fram den ena scetchen efter den andra, både till radioprogrammet och den nya liveshowen, sen ska ju manus skrivas till nya filmen och vår julshow så knapparna på tangentbordet går varma nu kan jag ju säga.

Men imorgon kommer Christian hit till gården, då ska vi kika på kullissen som ska med på vårturnen och som måste servas lite, eftersom Christian är bra mycket bättre snickare än vad jag är så får han slå med hammarn, jag sitter mer än gärna inne i värmen och äter semla.


Jora Christian får en semla han åxå, vi älskar som ni vet fikabröd och det är för övrigt det första vi frågar efter när vi är ute på jobb, kaffe med dopp!!!

Ja ne, nu har väl inte jag nå mer att skriva och berätta, jag måste fortsätta skriva manus för så tråkig är jag just nu, men snart så ska vi ut på vägarna och agera igen, och då jävlar blir det åka av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar