torsdag 17 februari 2011

Frukost innan Anosch inspelning.

Om en timme rullar Martina & Christian in på gården.

Att Sveriges radio Gävleborg  beställt 32 avsnitt av oss med över 5 timmar humor, är ju rätt fantastiskt om man tänker efter, ja med tanke på att vi aldrig tidigare gjort radiohumor förut.


Vi rullar med vårt humorprogram en gång i veckan efter kl 17 i p4 Gävleborg, vi spelar in det såklart i vår småstadslivsborg Roxa studion, där som jag tidigare berättat att fikabrödet flödar och kaffet svingas med öppna käftar och breda leenden.

Detta program som vi spelar in idag kommer sändas imorgon, och programmets tema är nattklubb med hollywoodmaskerad, klä ut dig till en kändis och kom till vår krog och festa loss, entre 28:- som kommer oavkortat gå till Leif & Sölves nästa arrangemang på krogen, den stora medeltidskvällen med både riddare och prinsessor.

Men nu du, tror jag det är dags för en liten påtår, fan jag älskar påtår ja, jag tror nästan jag skulle kunna göra vad som helst för en påtår ja, eller ja?!

Kanske inte vad som helst, jag skulle väl inte äta en större pinne med en massa myror på eller lagt en jättestor sten på foten en liten stund bara för att få en liten påtår, men annars skulle jag nog kunna göra rätt mycket.

Jag skulle iaf lätt kunna hoppa upp på en islandshäst och tölta iväg i hysterisk hög fart över fälten helt näck iförd endast en liten mexikansk hatt och små jävla tofflor, för så förbannat mycket betyder en påtår för mig, det ska ni fanimej veta!

1 kommentar: