torsdag 24 februari 2011

Skål!!! Manuset till nya sommarshowen är klart!!!

Så befriande skönt att man nästan flinar käften ur led.

känner jag nu efter att i 2 månader slitit dag som natt med detta manus, pressen jag känt är såklart efter den lyckade första liveshowen vi nu åkt runt med inför fullsatta salonger, för denna nya show som jag nu skulle skriva får ju inte bli sämre.
Den måste överträffa vår första show, den måste ta ett steg till framåt för sånt älskar jag och hela vårt gäng, för vi är ett gäng vinnarskallar som tycker jävligt illa om att misslyckas.
Det kanske vi har i oss som krogmänniskor vi i grund och botten egentligen är, att alltid vara på tå och att hela tiden ligga steget före så att våra gäster skall få den bästa servicen och vi själva ska slippa sitta i skiten.

Sen är det ju ganska weird att dessa amatörskådisar till krogmänniskor lyckas att locka över 9000 personer till våra liveföreställningar första gången vi kliver upp på en scen, vafan vi hade ju aldrig stått på en livescen.
Och jag hade defenitivt aldrig skrivit manus till en teaterföreställning förut, det mesta jag skrivit innan var ju meny skyltar på krogen och affischer på vilka dansband och rockband som skulle komma, men detta härliga  gäng och småstadsliv fenomen slutar aldrig att förvåna mig, jag är iaf enormt stolt att få stå på samma scen som detta gäng.
                                     
                                      FUCKIN LOVE THIS RETARD GANG!!!!

ÄH! Vafan nu packar vi bussen så åker vi och kör skiten ur varenda scen jävel!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar