tisdag 18 januari 2011

vem är roligast att spela Christer?

Den frågan brukar jag få ganska ofta, eller ganska ofta!? fan vad det där lät stort, är jag på intervjuer varje dag eller, eller kommer folk och flyger på jämt och frågar lixom, tagga ner lillkillen.
Men det har iaf dykt upp några gånger typ 10-15 gånger iaf, och det är väl mycket ändå.

Jaja, skitsamma! jag tänker försöka besvara frågan nu iaf, men vänta! vadå försöka besvara frågan, vafan det är väl bara svara på frågan gubbjävel!

oooohhh!!! märker ni att jag börjar få en liten skada (eh, börjar?) jag pratar som om jag två personer där den ena är min största kritiker och hånar mig oavbrutet, men vafan! klart man får en liten skada då man hoppar in och ut i karaktärer där den ena är nästan jättemycket sjukare än den andra.

Slutpladdrat!!!
här kommer iaf den karaktär som jag tycker det är roligast att spela.

Stånk Tommy.

Han har följt med från den första film jag gjorde långt innan första småstadslivfilmen kom till, denna orangeklädda bilmekaniker som aldrig har lagat en bil, men krossat desto fler, men det skiter han fullständigt i. Stånk tommy är mannen som kan gå från ett hysteriskt utbrott till tårar på några sekunder, Stånkis är hård men jäkligt orättvis, han har alltid rätt men samtidigt alltid fel. Stånk tommy går alltid sin egen väg och på vägen hittar han alltid Lichln som han ventilerar livets orättvisor med. 
Stånk Tommy är mannen som gör som han vill, han regerar i sitt egna universum där han lunsar och vrålar i sin egen regi utan manus, ingen kan sätta honom på plats för i Stånkis värld finns bara tolvans nyckel som den enda lösningen på alla världsliga problem.

Lugna mäh!!!

(här kommer ett litet klipp som något stånkis fan gjort däreute)

3 kommentarer:

  1. Ja Fy fan va grymt - I like it

    SvaraRadera
  2. HAHHA jag dör! du är så jävla KUNG. asså kung! ding ding ding!

    SvaraRadera