fredag 28 januari 2011

Lite minnen från höstturnen 2010.

                                  Avdelning morgondryg så in i helvete?!


Okey jag vet, klockan hade väl precis passerat 07.00 eller nått och alla i bussen var supertrötta efter föreställningen i Söderhamn kvällen före, och efter en ganska så taskig sömn efter en skumpig natt i bussen så förstår jag väl irritationen hos vissa, men som Martina beskrev det efteråt att det bara koka i henne av ilska och hade hon haft en stekpanna så hade den fått tala den där morgonen.

Förlåt Martina, men jag var ju så upprymd av detta, efter en utsåld fantastisk turnepremiär i Söderhamn och nu så rullade bussen mot Östersund där ännu en utsåld gamla teater väntade, klart man var ivrig som ett litet barn på julaftonsmorgon, men hade jag vetat att jag riskerat mitt liv när du velat drämt en stekpanna i min skalle hade jag aldrig sjungit ut vem som hade slagit ihjäl biskopen av Leicester.

Och snart rullar vi igen, fan vad hälit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar