torsdag 20 januari 2011

Bra jobbat Martina, Christian och Roxa!

Idag gick vi in i studion och spelade in säsongspremiären av Anosch vägkrog som sänds imorgon efter kl:17.00, vi har ju som sagt fått 20st nya program att spela in, kul att radio Gävleborg gillar det vi gör.

Idag kämpade jag med manuset som blev klart bara timmar innan inspelning, lite tight med tiden just nu då jag samtidigt skriver för nya sommarshowen, men jag ska inte gnälla.

Jag får syssla med nått som jag länge drömt om att få göra, att jobba med småstadsliv och skriva på heltid, att få lön för nått man bara tycker är roligt är ju få förunnat.

Men idag hade jag det lite kämpigt istudion, det gick trögt med agerandet men det funkade väl skapligt, men om vi ska snacka lite sporttermer så gjorde jag väl ingen höjdarmatch i studion, men som tur var så har vi en stark trupp med en bra bredd, Martina och Christian gick in och levererade och följde manuset exakt som min vision var när jag skrev den, mycket bra jobbat av dessa två.
Sen är det en trygghet att Roxa alltid går att lita på i hans studio, så en stor eloge till dessa tre efter dagens studiodag.


Gött!

Nu är vi igång med 2011 och dess projekt!!

Och mer blir det!!

Yeeeeha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar