onsdag 26 januari 2011

Januari snart slut, detta har hänt!

Skrivandet fortsätter inför en ny sommarshow och 20st nya Anosch vägkrog program.
Sen spånar vi på en ny film med kroglivstema, sen har vi släppt biljetter till vårturnen där vi bland annat kommer att stå på Benny Andersson ABBA hotell Rivals scen, där kommer vi alltså stå 24/4 så coooolt!! På balkongen nedan vid  Hotell Rival ser vi andra skådisar som varit där, tycker jag se en Meryl Streep och Pierce Brosnan mfl, nästa kort vid denna balkong ser vi alltså Lichln, Stånk Tommy och Johanna Andersson m.m hehe.. ni fattar det nu va! att Småstadsliv kommer aldrig att sluta förvåna oss..

I Härnösand är nästan 400 biljetter sålda redan, och det utan annons eller affischering, galet!
så ut på Ticnet gott folk om ni vill hinna på dessa biljetter.
Annars har Januari innehållit ett privatgig med städtanterna som var skoj, sen två stycken intervjuer som varit mycket givande, Bollnäsnytt och Bollnäs närradio ni var mycket bra!
Annars består dagarna av ett evigt skrivande av affischer som skall skickas ut till alla supersnälla fans därute, som lovat ställa upp att lusa ner deras städer med stånk tommys ansikte, bara en sån sak!

1 kommentar:

  1. Å de 400 ska nog bli 500 efter att jag lusat ner stans anslagstavlor! Hoppas för er skull att ni får köra extraföreställning här uppe, men nu vill jag träffa er efter föreställningen den här gången, så för min skull hoppas jag att det BARA blir fullsatt.

    SvaraRadera