fredag 7 januari 2011

Första Akten på nya sommarshowen färdigskriven.

Och det känns mycket bra, tror det viktigt för oss att vår första föreställning blev den succe som det blev, att vi får den positiva boost som dom amatörer vi är och kan ta det med oss i nästa projekt.
Nu vet vi att Småstadsliv håller på en livescen, och som många sa efter våra föreställningar att live versionen var bättre än filmerna, vilket betyg!!
Underbart kul ska det bli att ta ut vår splitternya show i sommar, det kommer tillkomma några nya figurer, bla, arrangörerna Leif & Sölve från vår humorserie på radion, men såklart så kommer våra gamla figurer med städtanter, galna mekaniker och tuffa hårdrockare att vara med.

Och vart dessa sommarshower kommer att hamna jobbar vi fortfarande med, men jag kan ju avslöja att Hälsingland får två datum, likaså Västernorrland sen ska vi såklart till Gävle området också.
Mer info kommer ju på vår hemsida lite längre fram.
Nu ska jag ner till Bollnäs för att inhandla kläder till min nya figur, arrangören Sölve som ser sitt första dagsljus i nya sommarshowen.

ses och hörs!

/Crille

1 kommentar:

  1. Det får du läsa här från mig också och det kommer du att få höra i Härnösand i mars, för det sa jag direkt efter föreställningen i Bollnäs! Det bästa av det bästa från filmerna, blandat med lite nytt, kan inte bli bättre!

    SvaraRadera