lördag 9 april 2011

Man måste gå mot strömmen för att nå till källan.

Och det har jag sysslat med många gånger och lika härligt är det varje gång.

Fast gå mot strömmen i en liten by där jag levt i hela mitt liv är väl iofs inte särskilt svårt men det gäller bara att orka stå emot trycket bara, och klart det kan vara tufft som ung och bräcklig när folk i byn eller nära och kära undrar vad fan man sysslar med.

"Skaffa dig ett riktigt jobb och rätta in dig i leden! vem fan tror du att du är? väx upp! Scizzo! m.m"

Men kan man stå emot och tro på det man gör och skaka av sig alla trångsynta och fördomsfulla människor som du kan stöta på, och fightas och våga tro på din inre röst och göra det du verkligen vill så kan du komma att må jäkligt bra innan det är färdigt ska du se.




Men alla promenader mot strömmen har väl inte varit så egenomtänkta alla gånger men, skit samma!
men jag vet inte om jag vill bikta mig riktigt ännu, men det kommer jag lovar, jag skall presentera min fy skäms lista lite senare, dom saker som jag faktiskt skruvar på mig lite för att berätta, hehe..

Äh! så här säger jag, så länge du gör det du verkligen vill så kan du inte misslyckas, spelar ingen roll hur det slutar och vad folk säger för har du gjort det du verkligen vill då har du lyckats oavsett resultatet!!

                               UT OCH KÖR BARA ALL IN!


1 kommentar:

  1. Ah, den listan ser jag fram emot, tror jag... Ja, lyckats har du onekligen.

    SvaraRadera