lördag 16 april 2011

Filminspelning dag 2 avklarad.

Och filmmanuset är ett levande ting som växer för varje dag.

Karaktärerna och miljön är sedan länge klart men inte vad som kommer hända med filmens figurer och dess livsöden. Vart denna historia leder och till slut hamnar vet ingen inte ens jag själv, så detta är ju milt sagt ett spännande projekt där jag nu lever i filmen varje dag och ju mer dom nya figurerna växer fram så är jag tvungen ändra och anpassa storyn efter hur dom nya karaktärerna utvecklas, så tala om att leva i filmen och försöka bottna i karaktärerna som vi inte på långa vägar har lärt känna ännu.



hur denna nya film blir med dessa nya figurer som ska blandas med dom gamla har jag ingen aning om, men det jag vet är iaf att idag var en kär gammal familj vid namn Andersson igång och med Johanna i täten så rörde dom omkring i grytan ganska så rejält, och jag är mycket nöjd efter dag 2.

Och fortsätter filmen att utvecklas så här kommer det bli en mycket trevlig filmpremiär nånstans långt där framme i almanackan, men nu blir det sova för imorgon står det dag 3 av filminspelningarna på agendan.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar