måndag 18 april 2011

EXTRA INSATT NUMMER!! på hemmaplans showerna!

Med anledning av att vi för första gången står på scen på klassisk hemmamark.

kommer vi bjuda publiken på lite extra som inte kommer kunna ses på andra ställen i sommar under vår turne, och mannen bakom denna överaskning är den orangebeklädda mekanikern som både hörs och låter mest i showen nämligen Stånk Tommy.

Han har lovat att när vi nu skall dundra på med vår nya show på hemmaplan så ska han fira det på sitt alldeles egna vis, så skynda på med biljettinköpen till Alfta showerna säger jag bara för det kommer bli ett förbannat liv där nere på forsparken i sommar.

Stånk Tommy lovar hemmapubliken på en vansinnig afton med ett hemligt extranummer.

Biljetterna hittar du som sagt på TICNET och jag tror man vill se detta live för det här vill man defenitivt inte höra av någon som var där, det här vill du beskåda med egna ögon om man säger, ja jag tänkte på denna mekanikers vilda tankar om premiären på hemmaplan.

Obs!
Jag visade manuset och Stånk tommys extranummer i Alfta för min lilla mamma i förrgår, hon tittade upp efter hon läst det och såg på mig med en allvarlig blick och sade -DU DIN JÄVEL!

Lugna mäh!
Ses i sommar!!!!

1 kommentar: