lördag 9 april 2011

Är ganska nöjd nu faktiskt.

För jag har precis printat ut hela manuset för nya showen.

6 st manus som är fint buntade och paketerade till gänget, nu ska vi bara bestämma tid och plats sedan skall vi börja plugga lite manus tillsammans, jag längtar faktiskt för manuset som jag skrivit känns jäkligt intressant om jag får säga det själv.





Showen kommer bli bättre och mer Rockn roll!

Första svängen fick bli som vi hela tiden sagt att det varit ett livsfarligt experiment, men det gick ju jättebra och det var inte särskilt svårt att sätta sig ned och skriva en ny show efter att ha den gamla i ryggen, så jag är nöjd.

Och som vanligt fortsätter vi med att skriva och producera allting själva, vi regisserar både film-teater-radio för det är ju bara vi som vet hur man plockar fram vår egna speciella småstadslivsnerv och den är vi jäkligt rädda om.

rädda att vi faktiskt tackat nej till 3 förslag från 2 mycket stora produktionsbolag som velat ta fram ett serieförslag åt oss men vi är som sagt väldigt noga och rädda om vår småstadslivnerv, vi tänker inte låta någon gå in och peta i det allt för mycket för vi har en oskriven regel som vi stenhårt följt från dag 1.
...........................................................................................................................................
Småstadslivregeln.
Att aldrig göra något som vi inte själva tycker är roligt eller tycker känns bra,
då bryter vi direkt och skrotar förslaget hur än smickrande eller ekonomiskt lockande förslaget än må vara.
............................................................................................................................................

Nya Showen  premiär i Alfta 19/7

Begränsat antal platser och först till kvarn!

Psssst!! jag tror biljetterna redan finns på ticnet just nu, så skyndar du dig kan du norpa en biljett innan våra stora annonser går ut för då kommer det nog rulla på ganska snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar