fredag 8 april 2011

En mycket bra dag som får en att le sådär busigt.

Men innan jag berättar om dagen vill jag först hälsa Alvin välkommen till världen, och Fredde nu vet jag vad du gjort iaf!

                                                Grattis Fredrik & Malin!!!!



Emil Engh (Jonathan) har blivit farbror idag!

Men dagen innehöll inte bara förlossningar och utökning i släkten utan också en radioprogramsinspelning av Anosch vägkrog, sen så lyckades Martina hitta arrangörerna Leif & Sölves  hem i Galven där vi kommer spela in nya filmen, en riktig fullträff! lika mycket fullträff som Stånk tommys nya mack som vi också besökte idag.

Sedan senare på kvällen fick vi rapporter om ett riktigt spännande möte långt nedanför dalälven mot 08-området till, och det är just det mötet som får mig att le sådär busigt.

Mina tankar går nu tillbaka till 2008 då ett gäng krogmänniskor snickrade ihop en film efter jobbet bestående av lite lösmuschingar från buttericks och gamla kläder från röda korset, sen att vi i stort sett improviserat oss egenom 4st filmer är sedan länge historia och framtiden lika oviss som vanligt, men idag hände nått riktigt spännande som...

Och här kan jag inte blogga mer om vad som hände, för hela gänget har försatts med en munkavle och jag bara skakar på huvudet och ler sådär busigt, haha..alltså!

Det som började med några klipp på youtube..galet!


Fortsättning följer...







2 kommentarer:

  1. Här kommer en liten vers som jag tycker är helt enkelt underbar och stämmer så väl in på många: Sluta aldrig drömma
    sluta aldrig be
    sluta aldrig hoppas
    under kan ju ske.

    Lycka till
    Verna Kristina i Ockelbo :)

    SvaraRadera
  2. Det är så ooooooorättvis.. Småstadsliv har liksom träffat mig rakt i hjärtat och jag känner mig som ett galet fan som tar stegen längre för varje dag.. man är ny-fiken på allting som handlar om det.. och självklart ska man läsa något om punkt a men punkt b får man inte reda på för att det är "munkavle" på alla :P tusan för mig!... hehehe ^^

    SvaraRadera