måndag 7 mars 2011

Nu är man visst en kändis på riktigt, för nu har Tussen lyft mig!

Helgen som var så stod vi på Ockelbo vintermarknad och frös.

Det blev två dagar i hård blåst där vi stod och sålde tröjor och filmer fredag-lördag på Ockelbo vintermarknad, men väldigt intressant och trevligt att få en liten inblick hur knallarna har det.

Tufft var det och med fingrar stelfrysta som istappar, stod vi där och fumlade fram växel och signerade filmer till trevliga marknadsbesökare, men livet som knalle är nog inte vår grej och det konstaterade både jag och Christian efter dessa två dagar, för det kan jag säga att dom är hårdhudade dom här knallarna, detta ständiga upp och nerpackande kan nog knäcka vem som helst efter någon vecka.

Men som sagt trevligt var det, så trevligt i Ockelbo att vi bestämde oss för att ta vår nya show hit till hösten 2011, och att Ockelbo var ett starkt småstadsliv fäste finns det ingen tvekan om nu, här har vår humor rotat sig fast ordentligt, kul!!

Plötsligt så dök Tussen Formgren upp.

Nog blev jag förvånad när denna kvinna kom fram och frågade om hon fick ta ett kort då hon lyfte upp mig, och grund till min lite tveksamhet är väl att det hör väl inte till vanligheterna att kvinnor brukar vilja lyfta upp mig när dom vill ta ett kort, men innan jag svarat ja så dinglade jag däruppe i luften.

Tussen var som sagt med i tv programmet outsiders där hennes speciella hobby var att lyfta kändisar, så nu är man väl en kändis då antar jag.
                                                           Tussen & JAG!


                                                                Tussen & Fredrik.
                                                             Tussen & Plura.

OBS!

Nästa blogginlägg så tar Martina tempen på gänget inför vårturne premiären nu på lördag i Härnösand, spännande värre med andra ord!

3 kommentarer:

  1. Yeeey, snart dags att se er igen, välkomna till Staden bakom flötet!

    SvaraRadera
  2. Tussen Formgren7 mars 2011 kl. 22:22

    Jamen vilken höjdare att få vara med på er blogg! Kul som tusan<3 Tack för lyften till min samling.

    SvaraRadera
  3. Owow! Heja Tussen... du är bäst i test!

    SvaraRadera