torsdag 24 mars 2011

Imorgon går vi in i studion för lite Anosch vägkrog.

Dags att kliva in i studion och spela in lite radiohumor imorgon.

Jag fick faktiskt ett mail från programchefen Kerstin Carlsson på p4 Gävleborg idag och hon meddelade att vårt program var ganska uppskattat, eller jag citerar henne ist

"Det rullar på bra med Anosch! Vi ska börja podda dem igen - jag har
fått statistik som visar att ni är mycket populära vad gäller den
biten. Jättekul!"
/Kerstin Carlsson

Programchef
SR Gävleborg

Och det tycker vi är mycket roligt att höra, för vi har ju lixom aldrig sysslat med radihumor förut och vi vet ganska lite om vad folk tycker egentligen, det är ju mycket enklare med film och teater då vi har en bättre kontakt med publiken och hör vad dom tycker är roligt osv, men just med Anosch vägkrog har vi inte riktigt vetat om det går hem ute i stugorna.

Men nu vet iaf att vi inte skämt ut oss med vårt allra första radioprogram och det är ju jättebra det.




är det väl bara gnugga vidare med radioprogrammet då, och sen är det ju jättekul att vi hittat 3 nya karaktärer i programmet, arrangörerna Leif & Sölve och Anna karin.
Och dom plockar vi ut ur radion och låter få göra debut på livescenen i vår nya show i sommar, mycket spännande och inspirerande att få börja på att snickra på nya figurer.

Men kanske det bästa med Anosch vägkrogs inspelningarna är ändå våra mysiga fikastunder, och det kan jag säga utan att ljuga, jag och Christian älskar fika vi.

Men titta själv då om ni inte tror mig

1 kommentar:

  1. Japp, poddarna är mycket bra. Man vill ju lyssna igen och igen och... Ja, ni förstår.

    SvaraRadera