tisdag 15 mars 2011

Bakom kullisserna i Härnösand/Östersund.

En liten vårturnepremiär resa i Västernorrland.

Alla har vi våra rutiner och förberedelser inför ett liveuppträdande, och jag själv är ju lite hockeyskadad så jag går runt och tejpar klubban och dricker kaffe och snärtar folk i stjärten med min handduk, medans andra sminkar sig och vankar av och an med lite ipod i öronen, och en del bara skuttar runt och sjunger på nån gammal Rod Stewart låt i bara småbyxorna.

Äh! vi gör så här, ni får lite rörliga bilder i form av en liten film jag klippt ihop så får ni med egna ögon se hur en dag kan se ut när vi är ute på turne, här kommer då lite korta klipp i en osammanhängande film som jag har valt att kalla..

"Resan med Mr Ebott och hans Småstadslivs vänner" 







                                           

      
                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar