tisdag 15 mars 2011

Köttfärslimpa+gräddtårta= Farbror raket.

Ni måste lova mig en sak, att aldrig fråga mig om vart jag får allt ifrån.

För idag när stod i köket och tillagade en köttfärslimpa och snurrade ihop en tårta så kom jag plötsligt på en helt ny show, alltså där bland köttfärsen och vispad grädde och jordgubbar så dök alltså en helt ny föreställning upp.

Första scenen samt hela handlingen och slutet bara rullade upp som en film i skallen, jag har till och med planerat in en premiär och spelplats, på bara loppet av en 30 minuter så har jag nästan allt klart i skallen.

Och den nya showen kommer heta "FARBROR RAKET"

snälla fråga mig inte vad jag får allt ifrån, för efter idag så ger även jag upp att försöka förstå det.

För hur i helvete kan man komma på en hel show när man står och kladdar med köttfärs och snurrar ihop en gräddtårta, och showen får namnet Farbror raket.

Eh!? ni ser, lika bra att släppa den frågan.

med laptopen och börja skriva, den här kommer bli underbart weird!

Just det ja!

Här nedan får ni en liten kurs i Småstadslivsgängets egna dramakurs, så ni som funderar på att börja spela teater så har ni här nedan ett litet filmklipp och en snabbkurs i hur man blir en passionerad och djup dramaskådespelare.

                                                        Varsågoda den här är gratis!


1 kommentar:

  1. just love it! Dom bra grejjerna kommer helt oförklarligt och uppstår på de mest bisarra ställena! Farbror raket, kommer antagligen bli grymmare än grymmast!

    SvaraRadera