måndag 12 september 2011

Heldag i Roxa studion med mycket skratt & lek.

Dagen har tillbringats i studion med målet att klippa ihop ett intro till vår höstturne.

Och det gick väl bra innan rastlösheten tog över och Martina Olsson börjar fjanta sig med en partyskum sprayburk eller vad man nu skall kalla det. Jag fick mig en rejäl dusch iaf och hon var mycket road över sitt tilltag och jag var väl sådär måttligt road om jag ska erkänna. Alltså vi var väl där för att klippa lite film, inte hålla på och fjanta, drygbrudar säger jag ba!




Men vi fick ihop materialet som vi skulle iaf efter en mycket lång dag i Roxa studion, det är lite rörliga bilder som  kommer serveras på vår stundande höstturne samt ett par nya sketcher.
Så för den som inte köpt biljett vid det här laget, gör det!
För det snurrar på bra med biljetterna nu ju närmare vi kommer höstturne premiären 28 september i Hudiksvall.

Här nedan kan ni få ett litet smakprov vad Roxa klippt ihop idag, en trailer för vår stora höstturne med nya showen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar