söndag 24 oktober 2010

Söndag Turnédag 2

trött man blir av att turnéra, det ska ni veta! men det är det värt, för fy vad kul vi har!
I morse vaknade vi upp i Östersund efter en föreställning i söderhamn igår som Anna skrev om igårkväll. Vi började med fruskost, sen ut och börja bygga scen och shopp! Vi tog sen en gemensam och nu kom vi precis från stan, jag och tjejerna har vart och shoppat så nu sitter vi i bussen och slappar innan genrepet. fullsatt hus i Östersund ikväll. GRYMT!

Det gick över förväntan igår, jag har ju ny roll så jag var extra nervös. både vi och publiken var på topp kändes det som, så tack söderhamn för en kväll vi sent ska glömma.


/Martina

1 kommentar:

  1. Jävlar vad grymma ni var i Sundsvall igår!!!!! Så roligt att alla kom ut sen efter showen så vi fick fota och tala om hur fantastiskt roliga ni är allihopa. Skrattade konstant i två timmar igår, så jag hade spänningshuvudvärk nar jag kom hem... =) /Johanna från Bispgården

    SvaraRadera