måndag 11 oktober 2010

Måndag

Det var en John i tidigare inlägget som tyckte att anosch vägkrog var svår att hitta på nätet så varje fredag kommer jag att lägga ut länken så ni kan lyssna på webben. sen ska jag se till att det kommer upp på våran facebook sida också!
Uppskattar verkligen kommentarer och vad ni saknar, så tack för det John! nu kan det ju inte bli annat än bättre.

Nu måste jag kila! eftersom repet börjar snart och vi inte har hysterisk lång tid på oss så måste jag börja läsa hemma. Jag har ju en ny roll i småstadsliv live, med typ sjutton mer scener att vara med på så nu måste jag åka till Sofie och hämta mitt manus.

vi hörs snart igen.
/Martina

2 kommentarer:

  1. Detta blir ju barra bättre å bättre!

    SvaraRadera
  2. Kanon Martina att det skapades ett evenemang för Anosch...Tack! Lättare att hitta nu om man säger....

    /Johnigen

    SvaraRadera