måndag 11 oktober 2010

Natten till måndag

hoho!

jag längtar till i morgon, för då ska jag sova hela dagen. eller ja, så länge jag kan iaf. jag är trött som en gnu och i morgon är enda dagen den här veckan som jag får sovmorgon. Sen blir det radioinspelning och vi sätter igång och repar osv. Men nu vill jag höra! vad tycker ni om anosch vägkrog!? jag är nyfiken på vad ni tycker!

förlåt om jag tjatar om det men fy bänkan vad nära det är till turnén sätter igång nu. jag längtar verkligen! jag såg bild på våran buss vi ska åka i och jäklarns vilken fin! jag har dock ett problem. jag och sova borta, det är liksom inte min grej. och absolut inte sova borta med några jag inte brukar sova med, och absolut inte i en buss. jag nojjar ihop snart. vad ska jag sova i? jag kan ju inte sova i trosor liksom, jag får inte snarka, jag blir tokig om någon annan snarkar, ja, ni hör ju. dock är jag faktiskt ganska säker på att det kommer gå bra! försöker jag intala mig själv iaf ;) vad jag vet så är småstadslivgänget ganska snäll, och jag har kommit fram till att det är crille jag väcker om jag drömmer mardröm! såklart.

och självklart har jag datorn med mig. och nu hoppas jag tekniken är på min sida så jag kan ladda upp filmer och bilder under resans gång!



Där har ni bussen! är den inte jätte fin?

















Stolta föräldrar efter småstadsliv live i somras!



1 kommentar:

  1. Jag tycker att Anosch e kanon! Däremot tycker jag det är fasansfullt svårt att hitta på SR'r hemsidan när man vill lyssna på ex. del 2.....Lägg ut mer info på eran Facebook-sida....inte alla som går in på småstadsliv.se ju

    Skriv mer...tror det är många som följer!!

    /John

    SvaraRadera