måndag 13 september 2010

vad jag gör  vaken nu? det vet jag inte, jag vet bara att jag borde sova eftersom vi har inspelningsdag 3 i morgon. Kenta, Vanessa och Solveig är det dax för, lääängesen det känns!

idag har vi vart hos tommy och spelat där vi får se skymten av två nya karaktärer! Karin och Ulf heter dom och har något tommy skulle ha lagat för längesen, vad kan det vara? i december får vi se!

Snart är det dax för småstadsliv live turné och fy bänkan var vi är taggade. Jag är mäkta imponerad av hur tidiga ni är med att köpa biljetter. grymma ni är! så ni som har tänkt gå och inte köpt biljetter ännu, skynda skynda.. ställen och tider har ni fortfarande på smastadsliv.se!

Nu måste jag verkligen sova så jag orkar med dag 3 i morgon. om mitt interner slutar jävlad med mig någon gång så ska jag lägga upp bilder från inspelningarna. Godnatt fina vänner!







/Martina

1 kommentar: