fredag 24 september 2010

Fredag

Hej!

nu befinner sig crille och christian i varma spanien! om jag är avundjuk? JA!

nu har vi iaf fått reda på vad tre vänner ville. Dom vill göra en serie med oss som ska gå på SVTplay, hur bra är inte det!? ingenting är klart ännu, och jag vet inte mer än vad jag har berättat nu så vi får se vad som händer!

så fort grabbarna kommer hem så börjar repetetionerna inför turnén. det är endel ändringar men allt är nästan sig likt så det ska nog inte vara någon konst. vi har ju som sagt gjort det några gånger!

jag har verkligen idétorka. ni måste hjälpa mig! vad vill ni veta och vad vill ni ska hända på bloggen? kom igen nu!

HEJ
/Martina

1 kommentar:

  1. 22.55 in i programmet så snackas det med Chrille och Roxa http://sverigesradio.se/sida/spelaren.aspx

    SvaraRadera