lördag 18 september 2010

Lördag

hoho!
trökväder, det är vad jag anser. bara så att ni vet! iaf så glömde jag säga igår att på tisdag på p4 kommer Roxa, Crille och Christian vara med direkt för att prata om spanien resan så missa inte det, om du nu är vaken 07.50 på morgonen.

Fy bänkan vad jag saknar allt med småstadsliv live. jag saknar soffhänget på hotellet klockan 16 innan föreställning, alla jobbiga rep, alla roliga rep, diskutionerna, nervositeten! framför allt gänget, men snart ses vi allihop igen. Woho!

I morgon är det inspelningsdags igen, hemma hos fam. Andersson och hos Tommy. Det kommer bli en heldag och vi ska göra precis som vi gjorde förra helgen så vi får se det som ett litet rep.

Nu ska jag slänga mig i duschen sen hälsa på Crille! HEJ.

 /Martina

Något spänt mellan grabbarna innan föreställning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar