tisdag 28 september 2010

Natten till tisdag

Hoho!

hur är allt och vad händer?
i morgon kommer crille och christian hem iaf, kul att höra hur det har gått! förhoppningsvis har dom knäppt kort som jag får dela med er. 30grader varmt hade dom där idag tydligen, aara! en annan fick skrapa rutorna i morse.

justja, vi ska tacka en nyström som kommenterade förra inlägget med adressen till radioprogrammet som crille och roxa var med i förra veckan. "22.55 in i programmet så snackas det med Chrille och Roxa http://sverigesradio.se/sida/spelaren.aspx" så nu är det bara att lyssna. tack för det!

jag ska inte glömma bort att hälsa till Kenny, och speciellt till Kennys bror som tydligen inte skulle tro på att Kenny träffade mig i helgen. Jag kom in på statoil i helgen och mötte då, som sagt Kenny som var ett stort fan av småstadsliv och följde bloggen. han var dock lite less över att hans kamera inte funkade och hans bror inte skulle tro på honom när han berättade att han hade träffat mig! men iaf Kenny! kul att träffa dig så hoppas vi på att brorsan läser det här ;)

nu ska jag knoppa, bjuder på en bild på Christian!




 /Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar