fredag 17 september 2010

Fredag

äntligen funkar mitt internet igen!

crille ringde och berättade en spännande grej idag. Produktionsbolaget Tre vänner har kontaktat småstadsliv och vill ha ett möte. När crille sa "tre vänner" hade jag inte en aning om vilka det var, tills han berättade att det är dom som ligger bakom snabba casch, ica reklamerna, Svensson svensson m.m! inte dåligt vill jag säga. och självklart uppdaterar jag er om det händer något ni bör få veta.

och vet ni en till sak? om några dagar ska jag in i studion och sjunga min låt. eller ja, min och min. Jag och min gamle vän Emma började skriva på den för några somrar sedan, sen byggde jag på texten nu i somras av Helenes hjälp. Ni som var på småstadsliv live hörde den framföras av Helene. men som sagt, om några dagar ska jag in och provsjunga den, jag som aldrig har sjungit i hela mitt liv. förutom i duschen och i bilen då!

nu ska jag sjutsa min fina bror till sjön! Hej.
/Martina


Helene sjunger Hälsingland

1 kommentar:

  1. Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH va glad ja blir o höra att du tagit ditt förnuft till fånga o insett att DU absolut ska sjunga mer o oftare, DU SJUNGER GRYMT VACKERT MARTINA!!! Heja Dej <3
    /I-G el Soffipropp :)

    SvaraRadera