söndag 5 september 2010

Söndag

Sådärja! 

nu ska jag försöka mig på nya bloggen. efter en vecka i turkiet är jag taggad!
ni har ju inte hört någonting vad som har hänt i sommar. jag kan säga att det enda jag har gjort är att jobbat och repat! småstadsliv live gick verkligen över förväntan! tack till alla er som kom.. det kan vara det roligaste jag har gjort någonsin. och om ni inte visste det så fortsätter vi ju med en turne som startar nu i höst. kolla in smastadsliv.se för mer info om var vi kommer och om biljettköp.

det händer mer grejer, jag vet dock inte hur mycket jag får säga ännu. men att ni kanske kommer ha möjlighet att se och höra mer av småstadsliv en gång i veckan framöver, det kan jag säga. jag uppdaterar er såklart jag vet mer och sådär. nu ska jag åka till crille och kolla hur det går för honom och skrivandet. HEPP!

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar