onsdag 17 augusti 2011

Rapporter från huvudstaden.

I början på juli spelade vi in en liten presentationsfilm för en beställande tv-kanal.

Förslaget till en eventuell tv-serie är nu vid klippbordet och rapporterna är att materialet ser bra ut och besked från tv-kanalen ser ut att komma i september, spännande värre som sagt.

Produktionsbolaget vi arbetade med var mycket proffsigt och hade anlitat några av dom främsta inom foto och regi och för att inte tala om klippare som klippt en rad stora filmer som tv-serier, så småstadsliv är i mycket goda händer var så säkra.

Sen att vi själva fick fria händer och skriva manuset och styra vår story till denna evnentuella tv-serie är nått vi är mycket tacksamma över, fast samtidigt är det ju bara vi som kan få fram den här riktiga småstadslivs nerven så det var ju inget konstigt med det.

nu är det bara hålla tummarna att vi lyckas övertyga denna tv-kanal att vi är rätt gäng att satsa på, mycket spännande tider för detta småstadslivsfenomen som sagt, detta amatörsprojekt som upptäcktes av er småstadslivs fans därute, hade inte ni börjat nöta våra youtubeklipp och tvingat era föräldrar eller polarna på jobbet att detta var skitskoj så hade vi aldrig fått den här chansen.

       Stort tack till er alla youtubenördar därute, BÄST!!!



2 kommentarer:

  1. Det är ni som ska ha tack! Mitt 2011 har förändrats totalt eftersom ni kom in i bilden för mej då!

    Jag håller tummarna för att det här går bra så det kanske går att börja titta på tv igen.

    Stort lycka till i framtiden och tack igen!

    // Angelica

    SvaraRadera
  2. Wiiihoo jag hoppas att det kommer gå bra! Blir så lycklig i lillhjärtat när jag läser det här, Småstadsliv har träffat mig djupt i hjärtat, och jag har smittat alla mina vänner som ännu inte sett småstadsliv med dialekter, fraser och andra ord som har fastnat i min hjärna efter att ha glåmat på filmerna flera gånger om ^^ Ni är bäst! och fortsätt så!! hahha hare gött ^^ /Lehna http://www.lehnal.blogg.se

    SvaraRadera